Helgen..

Nu var både tv´n och kökslampan på plats, eller ja dem var på plats redan i går. Nu väntar jag bara på våra tv-möbler. Eftersom det ser ut som ett bombnedslag här hemma så spenderade vi går kvällen i sävar, med otroligt godmat och trevligt sällskap. Blev lite sen hemgång bara, men tiden går så fort när man har roligt.

I morse så steg jag upp fikade frukost och sedan gick jag ut och promenerade i en timme i det fina vädret, men jag inte mer än hem innan det blev skit väder så jag hade tur. Jag fick ett samtal som gjorde att jag fick eld i röven, dammsugade och diskade och plockade bort så gott det går. Vips så var vi 10 pers här i våran lägenhet, tur att jag hade "bakat" i går. :)

Nu ska jag och älsk packa våra väskor och åka till sävar, i natt blir det minsan att sova där, för jag skulle bli bjuden på ett glas vin av mamma och gubbarna/grabbarna skulle basta... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du gjort där i bak på blogg sidan =)

kram kram



2009-01-10 @ 19:52:59
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0