Hemgång... :)


Världens bästa maria är och hälsar på, tyvärr så åker hon i morgon. Hon får mig verkligen på bra humör. :)

I morgon så är det dagen som jag längtat efter, dagen jag ska njuta av. Det är sista dagen i stourman på förhoppningsvis 10v. om inte mera.. :) Vi åker till umeå någon gång efter middagen och det ska bli så skönt att komma hem, och för att vara själva en stund. Det är klart jag kommer att sakna mina vänner, fast ja...... jag har inga vänner kvar här, eller jo det har jag men det är fruktansvärt sällsynta. Har då redan skickat en smsförfrågning om en sista dejt i morgon eftersom jag vet att det kommer att vara long time to next date.

Nej, nu ska jag kramas med min lilla älsklings Maria...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sebastian sitter här bredvid mig när jag läser...

Ser bilden på dig å svart tröja och säger.

- Där är Emma, vilken vacker tröja och vilket vackert hår! :-)

2009-01-05 @ 08:36:32
Postat av: Emma

Till Sebastian....

Tusen tack, och idag kommer jag hem igen så snart ska vi komma och våldgästa er igen. :)

2009-01-05 @ 10:10:10
Postat av: StefanWEEI

Hoppas du får en bra måndag :)

2009-01-05 @ 10:12:30
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Erika

Styrkekramar mår man alltid bättre av :) Hoppas allt är bra med dig!

2009-01-05 @ 12:53:03
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0