Hopp om bättre tider..

Ja, vi hade i alla fall lite hopp om bättre tider. Men efter att Älsk hade ring mig i dag så var det bara att inse att hoppet hade inte räckt till. Det känns så surt, jag blir irriterad bara jag tänker på det. För tillfället är det nog mer jag som är mer knäckt än vad Erik är. Men som Erik säger, vi kan inte göra något annat än att ta nya tag och hitta något likvärdigt.

Det här kommer alltså att bli en påsk utan skoter för oss båda, det här kommer att bli den tråkigaste påsken ever. Låter säkert dumt och som det är min första tanke när jag fått veta det här men Nej, det är det inte. Fast i och för sig så under har ju hänt förr, men jag tror knappast att det kommer att hända något under just för tillfället.

Var på skolan en sväng i morse och sedan så gick jag och Carro på en halkig promenad men det var skönt att få röra lite på sig. Väl hemma igen så pluggade vi tillsammans en stund. När Carro åkte så satt jag och läste en stund.

Jag och Älsk lagade super god middag i dag och när vi ätit så lämnade han mig och disken här hemma, Henke kom tydligen och hämtade honom och de skulle visst på någon affär. Så nu tänker jag sätta igång min ljudbok och ställa mig och diska innan det är dags att plugga igen.

Kommentarer
Postat av: Dicey

:( KRAM på er!

2009-01-13 @ 19:25:10
Postat av: Anonym

:( KRAM på er!

2009-01-13 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0