hurtBULLE...

Ja, när jag äntligen hade gjort klart de två uppg som skulle skickas in i dag så tog jag fram allt som behövdes för att baka. Nu står det en bunke på köksbänken som håller på att jäsa, snart är den dock färdig jäst så då äre dags att börja jobba igen.

Inte nog med att det bakas bullar här idag så ska det även lagas middag (som alla andra dagar) men det är inte varje dag jag ska tillverka ett eget recept. Erik ville ha torsksoppa någon dag och nu hade jag tänkt göra den, men hittar inget recept som ser lockande ut. Så efter att ha letat som en tok så beslutade jag mig för att göra ett eget recept och jag är verkligen värdelös på det. Men vi får väl se hur det går. :)


Efter maten hade jag tänkt stiga upp från bordet och lämna ALLT kvar hör hemma, endast ta på mig promenadkläderna och min mp4:a och bege mig ut på en välförtjänt promenad, och när jag kommer hem så ska köket vara skinande rent. :)


Nej, dags att börja kavla. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med nybakade bullar, jag kommer förbi i kväll och fikar. Åker ned med Jojje så jag kan tänka mig att det "går undan"

Puss

2009-01-25 @ 17:00:42
Postat av: Sandra

Bullar! Å så gott! :-)

Förresten, ja kom å tänka på lunchen på fredag... Ja blev jätte sugen på Kinamat. Eastern Palace har ju en god buffé. Ja vet inte va ni tycker om?

2009-01-25 @ 20:39:23
Postat av: Anonym

Kan inte Erik laga mat?

2009-01-25 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0