I feel good!

I kväll har jag varit ute och promenerat, oj så skönt det var. Skönt att man börjat få in det som en vara och jag går en timme varje dag. Jag måste medge att jag njuter av varje minut jag är ute, ibland löser jag mord med Camilla Läckberg (ljudböcker) och ibland (som idag) lyssnade jag på musik, idag var det techno som stod på schemat vilket betyder att man går ännu fortare. Men jag kan inte säga annat än....

Cause god, it feels so good....

När jag kom hem från promenaden så dammsugade Älsk medans jag diskade och torkade golven så nu kan jag åter igen se mitt golv som har gömt sig under alla dammråttorna. Nu var det visst dags för duschen , men innan så var det visst apelsin dags. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så duktiga ni är som hjälps åt hemma, jag tror jag måste ta och "trimma" Leif lite bättre.

Ha en trevlig dag/kväll i morgon med Sandra och Micke, krama om Alva och Sebastian från oss.

Natti natti

2009-01-29 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0