Lycka...

Här har jag hela tiden gått och trott att vi inte skulle få något studiebidrag under januari. Men ack så fel jag hade i morgon kommer det, och det var ju super. :) 

Har just kommit in från den berömda morgon promenaden med hunden, men han är så frukantsvärt morgontrött så man få mer eller mindre dra ut honom när man ska ut så här tidigt. Nu ska jag läsa några sidor i boken och sedan så blir det att fika och dola på innan det är dags att åka på skolan.

Men ni ska inte tro att bara för att pengarna kommer så kommer jag att vara lycklig hela dagen, det är nämligen så att hunden ska åka hem idag, så det kommer att bli jobbigt i kväll. Vem ska jag nu mysa med och vem ska jag nu sova med, och vem ska jag busa med!? jag älskar att ha denna hund, men jag hatar när han ska åka. Det är egentligen rätt konstigt hur fort man vänjer sig med en sådan här liten krabat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0