Måndag...

Ja då var det måndag igen och jag är så trött att jag tog lite sovmorgon, men nu blir det plugg hela dagen. ska ha läst en bok tills i morgon och sedan skrivit 4sidor om den tills på torsdag. Så jag har ju det jag gör. Men idag hade jag tänkt försöka vara färdig pluggad tills middagen, för eventuellt så kommer mamma hit i kväll och då skulle vi tillsammans baka den goda limpan som hon brukar göra. :)

Svar till Sandra: Det lät riktigt gott, men vi kan väl höras ihop på torsdag kväll eller fredag förmiddag och se om du fortfarande är sugen på det. :)

Svar till anonym: Joda, han kan visst laga mat men vi brukar fördela det så att när jag lagar mat så slipper jag disken och så tvärtom och eftersom jag i går skulle iväg just efter maten så blev det jag som lagade mat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en bra idé.

Ikväll är ja sugen på choklad, men de finns väl ingen restaurang som endast erbjuder detta?

2009-01-26 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0