Ny vecka, ny kurs, nya tv kanaler... :)

Nu var det måndag igen, och det känns riktigt jobbigt att börja en ny kurs men det är bara att kämpa på.

I natt har vi knappt sovit någonting, det har vart en hund som hållit låda i våran säng ja han tyckte nog att vi var riktigt tråkiga. Så när jag steg upp kring 7 så tyckte han inte alls att han skulle stiga upp eftersom han inte hade sovit någonting, men det vara bara att stiga upp och gå ut eftersom att han ska vara själv en stund. I kväll kan jag lova att jag och lilleman ska busa hela kvällen så han är så trött att han inte kan göra annat än att sova i natt. :)

I går var vi på expert och fixade en box till tv´n eller ja det blev ett sånt där kort eftersom boxen ta sån plats, och när man då skaffar sånt därr nytt så får man verkligen en massa kanaler, för tillfället har vi både Canaldigital och tv 1000 och kan lova att det går en heldel bra filmer där. Hoppas bara att vi får behålla dem några dagar till innan dem försvinner. Men det värsta med att vi var tvugna att skaffa boxer (eftersom att annars blev det så otroligt dålig bild på tv´n) var att vi fick discovery, visst kan det vara en hel del saker som går att se men det är bara det att min kära sambo blir helt förslappad och kommer inte att göra något annat än att se på den. Så jag få väl muta, kanske något i stil med att om du dammsugar nu så får du se på discovery hela kvällen. Men med allt dåligt kommer något gott också, eftersom jag inte alls tycker om denna sortens program så kommer jag att he mig ut att gå eller kanske rent utav en sväng på gymmet. :)

Nej, nu måste jag sätta fart, ska byta om nu och sedan blir det att gå på en liten prommis med lilleman innan det är dags att åka på skolan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0