Nytt år, Nya möjligheter!

Min nyårsafton var helt klart godkänd.

Började dagen hemma i forsvik i badkaret och sedan fixa sig med Emelie. Sedan åkte vi vidare till blåkupan där det blev mingel och middag med lekar och tillbehör. Måste bara nämna att Emanuel hade verkligen gjort ett jätte bra jobb. Stort tack till han. Det började droppa in en heldel folk även efter middagen och en av dem var min älskade Malin, vad gjorde jag utan henne!? Senare på kvällen blev det dans och surr till massor, riktigt trevligt folk och mycket god mat och dryck. Tyvärr så finns det dem som drar ned stämningen på såna här fester, jag tycker inte om dem som tror sig vara störst, bäst och vackrast när dem i själva verket inte är någonting utav det. Jag har mina fel och brister jag också, eller det har vi alla men jag är medveten om det och jag försöker inte sätta mig på någon.

Väl hemma där kring tre tiden så blev det surr i telen med Världens bästa E och Sedan så hade jag världens bästa J vid min sida. Men när klockan slog fyra så tog jag mitt förnuft till fånga och kröp ner i sängen hos älsklingen som sussade så sött.

Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt kanon Nyår och Gott nytt år på er....

Kommentarer
Postat av: Dicey

<3

2009-01-02 @ 10:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0