Skärpning fröken Persson.....

Ja nu är det skärpning för fröken persson som gäller, jag måste se till att ta mig upp tidigare på mornarna. Men det går så här när man är så korkad och köper en sån skön säng. Nae men alvarligt, något tips om hur jag ska ta mig upp.. I morgon kommer det att vara ännu jäkligare, älsk är ledig och jag ska upp kl 7. Förhoppningsvis kanske han sätter en fot i ryggen på mig och sparkar, annars kommer det inte att gå.

I kväll kommer vår tv, fast vi skulle nog sätta upp den på fredag när snälla H skulle försöka komma hit med nån bra borr och borra åt oss.  Så ikväll ska jag göra klart min tenta så ska älsk få tvätta och tömma bokhyllan. :)

Nej, dags att ta på sig kläder, ansikte och helst en peruk men nån sån hade jag inte så jag får väl se bedrövlig ut i håret. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0