Sova, ja tack!

Jag var så upp i varv i går kväll att jag knappt klarade av att ligga i sängen, det kröp verkligen i hela kroppen när jag visste att jag hade så mycket att göra. Men min ljudbok kom väl till användning, dröjde nog inte många minuter förens jag var helt fast och avslappnad. Sova det kunde jag inte heller eftersom det var så spännande. Suck, men några timmar har jag iaf fått. :)

Nu ska jag åka på skolan och ha lite workshop, Carro den stackaren ligger hemma i feber och det kändes inge lockande att åka utan henne speciellt när jag är så här trött. Men bara att bita ihop, slutar ju kl 12 så det ska nog gå bra.

I kväll blir det att umgås med sävar gänget. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det har ju tur du som inte kan somna när du lyssnar på ljudbok. Jag somnar direkt och får lyssna på kapitel 1 om och om och om igen.. Fast då lyckas jag ju somna trots allt :-) Vad lyssnar du på för någon spännande?

2009-01-09 @ 19:46:47
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0