Stökigt värre.....

Så där.... Efter lite  tårar och skrik över den här *piiip* tentan så är jag förhoppningsvis klar, ska läsa igenom den i sängen och ändra det som behövs i morgon bitti innan jag åker iväg på skolan.


Det ser verkligen ut som ett bomb nedslag här hemma, bokhyllan är nu riven (Älsk har hunnit göra allt själv... gulle han....) och grejer står det över hela lägenheten. inget vardagsrumsbord har vi heller för det får för tillfället agera vitrinskåp, hade ingen annan stanns att ställa alla glas innan vi får våra möbler. Jag är tok less nu efter ca 4 timmar med stök, hur ska jag kunna överleva till den 20? jag måste nog åka på jula i morgon och köpa flyttlådor så att vi kan packa ner sånt där i dem och ställa dem i något hörn i stället för att allt ska stå på bord och över allt.

NejNej, nu orkar jag inte tänka mera.....
Sängen nästa....

Tack för de fina komentarerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0