Tjurskalle.....

Snart sliter jag mitt hår...

Det känns som jag har tagit vatten över huvudet, eller är det bara så att jag har på tok för höga krav på mig själv?  Förtillfället känns det som om jag bara vill krypa ner i sängen och gråta ut all ilska / irritation / oro som finns i kroppen. Huvudet värker som aldrig förr och hemmet håller på att förfalla, tur att älsk har haft huvudet med sig och tvättar lite kläder så jag slipper gå naken i morgon. resten får jag/vi väl ta itu med senare....

Men när jag mår så här så tänker jag bara på vad en liten ängel sa till mig en gång, "Det Emma tar för sig det fixar hon...." och jag lovar jag har en tjurskalle och jag ska fixa det här oxå....


I morgon kommer tv´n på plats så då saknas bara våra möbler. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Du är duktig lilla vän! :) kram! <3 men slit inte ditt hår för tusan! ;P

2009-01-08 @ 20:24:49
Postat av: Anonym

Ängel?!;)hehe,, tycker o tror fortfarande de, men de bästa av allt är att du oxå tror de, din lilla tjurskalle;) Puss o Kram o kämpa på!!!

2009-01-08 @ 21:02:34
Postat av: Anonym

var tog den nu vägen min kommentar?????

jaja, du är bäst iaf, o du klarar de som vanligt vad de än handlar om, bara viljan finns......

2009-01-08 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0