Så mycket gjort på sån kort tid. :)

Det var riktigt skönt att vakna upp utan en massa måsten, nog för att jag har saker som måste göras, men dock inget som måste göras idag.

Så när jag stigit upp, fikat frukost och läst tidningen så fick jag ett ryck, jag betalade räkningarna för denna månad och ja, det svider lika mycket som alla andra gånger. Uscha, denna månad var det riktigt mycket utgifter, men om jag i denna stund vänder mig om så inser jag att det blev så bra och att det var värt varenda krona, så att jag få leva som en kyrkråtta i några veckor är helt OK! Har även hunnit skriva handlingslapp och matlista för några veckor framöver, lika bra att planera framöver när man känner lust och ork, för annars brukar det vara rätt ensidig mat här och det beror på min fantasi brist när det gäller mat. Men det bästa av allt denna morgon är att jag har hunnit vara ute och promenerat, gick en ny runda idag, ja faktiskt på ett ställe som jag aldrig sett förr så jag kan tänka mig att huvudet gick som på köxiken för det var mycket att titta på. :)
 
Tänk så mycket jag har hunnit med på denna underbara morgon. Nu har jag bara två saker kvar att göra idag, det är att lämna in proverna och handla mat. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0