Vad i hela fridens dagar gör jag vaken nu!?

Ja det kan man fundera över, jag är så trött att kroppen skriker efter sömn men tydligen så tyckte min kropp att det var lämpligt att få urinväginfektion i natt så jag har sprungit på toa ett x antal gånger. Nu har jag gett upp, efter att ha väckt Erik ca 25 gånger i natt så har jag nu lagt mig på soffan och myser med ljus, te och tanbärssaft. Har även tagit mina dunder piller mot mina bekymmer. Så jag hoppas på att jag iaf kan få sova en timme på soffan så fort det lättar för mig.

Nog om det, måste bara säga det att jag hade super trevligt i går. Barn kan verkligen få en att glömma sina bekymmer, så det var skönt att för en stund glömma alla bekymmer och bara köra vidare i barnens tempo. :) God middag som E o S kockade, jag passade på att försöka roa barnen så deras mor skulle få vara i köket själv någon gång nu hade hon iof det största barnet där men han gjorde ju nytta i alla fall. Vi bestämde oss för en dejt nästa Fredag, först en sväng på stan sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på. :)

Nej, dags att försöka vila lite så jag orkar med mitt schema idag. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Men ojoj verkar som om jag har börjat sova längre än dig :/

2009-01-25 @ 10:07:24
Postat av: Sandra

Nej men inte uvi...

Räcker de inte för dig nu?

2009-01-25 @ 13:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0