28 Juli 2009

För bra precis (ja jag tror till och med klockslaget måste stämma) 22år sedan så föddes en liten tös i lycksele, hennes mamma ville stoppa tillbaks hennne men denna lilla tös tyckte att nu var det dags att komma ut till stora världen. Efter 22års vistelse här på jorden så har hon hunnit vara med om en heldel saker, men bara för att hon blivit "gammal" så tänker hon inte sluta leva för det.  ;)

Idag är det min dag! ;)



Vissa människor är lite luriga.. ;)

Jag ska börja den genom att åka till sjukgymnasten. Jag hoppas verkligen att hon kan hjälpa mig och att det snart är slut på den här *piiip* värken.

Sedan blir det stan en sväng tillsammans med vännen innan vi måste hem och göra lite tårta innan mina vänner kommer! ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Är de någon speciell du syftar på? :-)

2009-07-28 @ 09:19:24
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com
Postat av: Lina

Grattis grattis grattis!!!!!!!!!!!! Pöss o Kram;)

2009-07-28 @ 09:26:37
Postat av: Mamma

För de är ingen vanlig dag för det är Emmas födelsedag hurra hurra hurra

Puss och kram min älskade unge

2009-07-28 @ 09:37:43
Postat av: Alexandra

Grattis på födelsedagen :) Hoppas får en bra dag!

2009-07-28 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0