Ännu en dag med sol...

... och den skall spenderas på jobbet, men det är väl därför det är soligt. Har en kort dag i dag och det är välbehövligt eftersom att min nacke/axel värker som bara den. Har proppat i mig naproxen och hoppas på att överleva till kl 13.

I eftermiddag ska jag och älsk ut på stan för att köpa lite kablar till vårat sourandsystem, hade även tänkt chfa över älsk när han ska dammsuga och torka golven i lägenheten, då får jag väl bidra med det jag klarar utav, dammtorka och underhålla vovven! :)

Jag sitter och gäspar nu och försöker glömma bort att jag ska stiga upp ännu tidigare i morgon för att följa med S och barnen på sjukhuset, men nu börjar jag ha fått in vanan att stiga upp tidigt så i morgon lär det vara lättare! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jobba fler dar gumman så vi får behålla solen :)

2009-07-30 @ 09:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0