Det börjar bli mörkt...

Jag avskyr mörkret, eller det är fruktansvärt mysigt, så länge jag slipper vara själv i det. I kväll så har jag inte tyckt att det varit så mörkt att jag blir rädd men jag tycker att det är tillräkligt mörkt för att tända massa ljus och en och annan fönsterlampa. Det är ju bara så mysigt.

I kväll hade jag tänkt ligga i soffan och läsa min bok, men hur gick det!? jag fastnade ju så klart vid datorn och sedan var det kört. Men nu har jag framkallat lite kort, inte så många men det blev iaf 300kort. Jag är nöjd. Så S vart skall vi skicka karlarna? och visst få de ta med sig barnen!? ;P


Nu ska jag hoppa in i byxorna och sedan hämta upp älsk som tydligen ville hem! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja vars ska vi skicka dom... Förslag?

Klart dom måste ta me barnen oxå! Eller A kan ju få va hemma om dom sover borta för då har vi ju hela kvällen å halva natten på oss.

Men mest bekvämt blir de ju om alla åker :-)

2009-07-28 @ 23:05:41
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0