....

Livet är så.... ja vad ska man säga..

I fredags förvanlades allt till skit, i måndags var livet på topp och ända tills i dag, då rasade livet ännu en gång... Det var tur att Älsklings Emelie var med mig när allt vände, jag blev skakis och ville bara skrika men hon lyckades få mig på andra tankar rätt fort. Vad gjorde jag utan mina vänner!?

Vad ska man göra i helgen!? sitta inne och gräva ner sig!?
Måste iaf titta på när E och J ska spela sina matcher, sedan får jag väl se vad som händer...



Utan älsk skulle jag aldrig orka med det här.... Han är helt underbar jag är så glad att han alltid finns där.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår hur du känner och är glad att du har alla dina vänner runt omkring dig. Var rädd om Erik han är ju den bästa av alla mammas mågar :) Puss Var rädd om dig

2009-07-03 @ 08:19:52
Postat av: Moster

Håller med din mor. Önskar att jag inte var så långt ifrån men du vet var jag finns. Tänker på dig. Kram.

2009-07-03 @ 18:15:41
Postat av: ?

Han är galen det har alla vetat sen förut.Synd att du oxå skulle bli drabbad av honom men han får förhoppningsvis sitt straff (bara det blir hårt nog). Psykopater kallas sådana som honom. Man kan oxå kalla honom bortskämd snorunge:)

2009-07-05 @ 12:39:18
Postat av: ?

Menar naturligtvis inte E utan GALNINEN som fick frispel förra helgen och som fortfarande går lös i Storuman.

2009-07-05 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0