....

Chaffis i helgen, rätt skönt att slippa vara bakis. Hade super skoj i fredags med min älskade vän. Och ännu bättre blev det på lördagen då jag övertalade min älsklings vän att följa med till långvattne, där jag först och främst fick en Stor kram av de båda fina mammorna i byn dom är så fina båda två.  fick även se Patrik, och Jenny hålla låda. Och för att inte tala om söta B. Kvällen slutade väl inte riktigt som tänkt, men efter lite massage så var då människan på fötter i morse. Jag var då iaf livrädd, tur att jag hade vännen vid min sida. :)

Klumpen i magen fick jag tillbaks i går men jag måste hålla med P jag gjorde rätt... Men det känns ändå så fel, det var då skönt att krypa ner i sängen hos älsk och få gråta en liten skvätt. Jag vill bara inte tänka på allt som kommer att hända, det är jobbigt, jag vet inte hur jag ska klara det.

Önskade att jag kunde lägga ut en film här, men det tror jag inte att jag vågar. ;P För denna fina vännen vill jag inte mista igen. Fast vi har fått oss en gott skratt till denna film nu på morgonen. :)

Nej, nu ska jag sätta på mig ett ansikte innan finfrämmandet kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0