Hundvakt

Ja jag skrev i går att jag skulle busa  med hunden, men tror att jag glömde nämna att jag ska vara hundvakt i ungefär 10dagar. Kommer att vara jobbigt att lämna tillbaks honom eftersom jag brukar gråta efter en helg så lär jag väl gräva ner mig denna gången. Men oj så mycket skoj vi ska ha under dessa dagar. :)


Vad ska man hitta på idag då!? jo vi ska börja dagen med ett besök i sävar och sedan får vi ta dagen som den kommer, jag vet då iaf att jag måste baka lite i kväll eftersom att i morgon är det en speciell dag! :) Det är den 28Juli...  Måste ju ha något att tröst äta i morgonkväll när jag ska sitta helt ensam på min födelsedag, E åker hem i morgon och älsk ska ut och träffa sina f.d. jobbarkompisar. De skulle äta middag och fara på megazone tror jag.

Nej, nu måste jag fika frukost så jag tar mig iväg någon gång! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh jag vill ju vara med dig på din födelsedag, attan att du inte kunde vara hemma då skulle jag ha bakat världens största jordgubbstårta till dig.

Love

2009-07-27 @ 11:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0