I´m smiling... ;)

Nu var motorveckan över och den avslutades på ett perfekt sätt, jag vaknade med ett leende på läpparna. Vilken dröm, jag kan inte riktigt släppa det.

Vaknade utav att någon nära skulle döda mig, men jag tyckte inte att det gjorde ju inget för jag hade ju just levt klart. Det är inte så att jag är sugen på att göra drömen sann, (iaf inte med de personer som var med).  Det är mera detaljerna jag kommer ihåg som får mig att le! ;) Jag har haft ett leende på läpparna hela dagen, speciellt när man fick ett sms av just denna person som var med i drömmen.

Nog om mina drömmar...

Kvällens göra:  Se till att bästa vännen slutar vara bakis, busa med vovven, hänga tvätten och sist men inte minst titta på film. ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

tror inte min bakishet går över förrän i morgon :P

2009-07-26 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0