NöjdNöjdNöjd..

Dagen började med att jag åkte på jysk för att köpa en persienn som de hade extrapris på, men hem kom jag med en filt, balkongmöbler, och en persienn.  Möblerna är de som ni sett i tidigare inlägg. :) Åkte sedan ut till sävarfolket, alltid lika trevligt, bus med barnen och hunden.

Efter middagen så åkte jag och bästa vännen vart på H&M, shoppade ett par shorts, och en munktröjja samt en ,massa mat, eller ska man kalla det mat!? det var grönsaker och grejer till tårtan som skall bakas i morgon. Väl hemma igen så har jag och min vän bakat en plåt mockarutor! :) Mums..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska du ha grönsaker på tårtan :)

2009-07-27 @ 21:03:16
Postat av: Emma

Mamma: Nej, jag ska inte ha grönsaker på tårtan, men jag, Empa, S och Barnen skall äta kyckling/kebab och pitabröd till middag i morgon! ;)

2009-07-27 @ 21:50:41
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0