Sjukgymnasten..

Jag var hos sjukgymnasten idag och och på måndag är det jag som börjar med löpning och spinning igen. Dock inge Jam eller Pump.

Hon förklarade för mig varför jag somnar bort i axel och arm, och det beror på att i "smällen" så spände jag kroppen utan att veta om det och då tog både nerver och muskler skada. När hon berättade detta för mig så tryckte hon just på ett ställe och då sa jag att jag blev yr och då höll hon för mitt vänstra öga och frågade om jag såg flimmer, Ja det gjorde jag. När hon höll för högeröga så var det helklart. Så en utav nerverna som tagit skada påverkar synen.. :( Kanske därför jag har haft ont i huvudet i flera veckor..  Jag fick iaf en massa övningar jag ska göra två gånger per dag för att stabilisera upp axeln.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vad ska man säga, så förb..... onödigt, hoppas det går att träna bort så du slipper men för livet

Puss

2009-07-28 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0