Vem vågar man lita på!?

Timmarna på jobbet gick riktigt fort, och väl hemma så hann jag med några kapitel i boken. Fick med mig älsk ut på "stan" köpte nå grejer till vardagsrummet.

Vi hjälptes åt att laga fisk, potatis och sås till middag och hur gott var inte det!? Mums! Efter maten så har vi diskat undan, dammsugat, torkat golven och dammtorkat så nu väntar bara en prommenix med hunden. :)



I morgon blir det att stiga upp hal8 så att jag är klar då S och barn kommer och hämtar mig, vet inte riktigt om jag skall lita på dessa människor men jag få hoppas på det bästa. Vad jag vet så blir det grillning och efterrätt i sävar, men som sagt ska jag verkligen lita på det?


Nej, nu måste jag aktivera både hund och karl..


Kommentarer
Postat av: Dicey

Undra när jag ska få uppvakta dig då :( ;)kram!

2009-07-30 @ 20:23:32
Postat av: Anonym

Du kan va helt lugn inför morrondagen :-)

2009-07-30 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0