Borttappade byxor/leggins.....

Jag har under helgen/veckan letat ett par leggins men när jag inte hittat dem så har jag tänkt att dem ligger säkert i tvätten. Men efter att ha tvättat hela vårat berg, så hittade jag dem inte. PANIIIK, ringde runt men ingen hade sett dem. Men efter ett tag så fick jag tag på dem... Skönt, De befann sig på Skrinnarvägen så mamma skulle ta med dem till Lse i helgen! :) Jag är en liten slarvsparv som måste försöka hålla koll på mina grejer... (Mamma, du behöver inte yttra dig.. ;P... )


I dag har jag gjort en hel massa saker....

- Städat förrådet
- Promenixat med älsk
- Dammsugat lite hundhår
- Legat på soffan och läst
- Renbäddat sängen
- Spenderat på tok för många timmar i tvättstugan
- En super skön löparrunda

Nu är det bara att ta fönstren i morgon (hoppas att vädret som är nu håller i sig tills i morgon) Sedan är det inte så mycket kvar att göra här hemma! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan inte låta bli att säga det men du är och förblir en riktig slarvmaja :) Men jag älskar dig ändå

Puss

2009-06-16 @ 21:56:28
Postat av: Anonym

Äpplet faller som sagt inte långt i från trädet! ;)

2009-06-16 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0