Dagen...

Dagen har varit oerhört varm, och för att inte tala om hur skööön den har varit. har legat ute i solen i ca 3½timme, ungefär så länge man behöver ligga ute för att bränna rumpan. ;P

Har även hunnit handla en ny telefon till mig själv, för hela 1kr. ;) När jag kom hem från min shoppingrunda så var det dags för älsk att bege sig ut på sin runda, för honom så blev det ett ljudpaket till datorn även det till kanon pris, endast 299. ;)

Nu ska jag se klart beck och sedan ska jag hämta upp tvätten innan det är dags att försöka sova, måste ju försöka vara pigg i morgon när det är dags att bege sig på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur kan man bränna rumpan? Jag lyckades bränna mina armar men det är väl mer vanligt skulle jag tro.

Kramen

2009-06-23 @ 06:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0