Dagen!

Förutom alla tråkigheter som inträffat under helgen så har det vart riktigt bra.

I morse så begav jag mig på skolan, men efter att ha lite för mycket tankar i huvudet så begav jag mig hem för att rensa huvudet. Jag och kim for och cyklade en liten sväng så jag fick lite luft. Efter den goda middagen så gick jag över till K o J, var tvungen att deala med J, om han hjälpte älsk att sätta upp min persienn så skulle han få hallon paj. Sagt och gjort. jag ställde mig i köket och bakade och när den var klar så satt minsan persiennen uppe. :)

Nu har jag och älsk vart ute på en promenad i bra precis en timme, så nu blir det en snabb dusch och sedan krypa ner i sängen för att läsa min underbart braiga bok. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0