Energi.. ;)

Ja än en gång så vaknar jag på morgonen full av energi, har hunnit fixa iordning allt på balkongen. Vi tog nämligen in allt i går så att vi skulle kunna olja in trallgolvet, nu var det gjort och allt var ute på balkongen igen. Har även hunnit med en morgonprommis och frukost, har även gjort efterrätten som vi skall ha i morgon så nu står den i frysen och inväntar resan till lycksele. :)

Nu hade jag tänkt göra mig iordning och sedan blir det att åka på expert, bolaget och Coop. Sedan hem och försöka njuta utav soolen som faktiskt lyser på vår blåa himmel. Ska även hinna skjutsa ut mormor till stugan, laga middag till 6 hungriga vargar. Där efter hade jag och sandra tänkt skicka i väg våra karlar + deras små till Lycksele för att sedan njuta utav en kväll på bio och lugnet..

Dags att sätta fart om jag ska hinna allt detta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0