Fredag! ;)

Jajjemen, och snart snart snart får man låååång ledigt.. :) Jag räknar timmar, minuter och ja näst intill sekunder...

I morgon är det lördag, då kommer jag att befinna mig i vännäs vid den här tidpunkten. Det ska bli så mysigt att få träffa min lilla älsklingsvovve igen, och att han ska bo hos mig i en massa nätter känns bara ännu bättre!

I går så blev det inte att diska undan utan jag begav mig ut på en löprunda, och så skönt det var. det var alldeles fuktigt i luften och det gick hur bra som helst att andas med min astma. Och för att inte tala om hur skönt det känns i fötterna i dag, jag har inte det minsta ont. Det måste vara ett bevis på att jag har gjort ett bra kap! ;)

Nu är det dags att göra sig iordning för att åka på jobbet..


Hoppas ni har en riktigt bra dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0