GAAAAAAAAHHHHH!

Sitter och försöker betala en räkning som skall vara betald i dag, men tror ni det fungerar!? Nae.... Suck, varför ska man alltid vara ute i sista stund.

I morse var jag upp rätt tidigt, fikade frukost tillsammans med älsk. Han tjatade om att vi skulle ta förrådet en annan dag, men jag stod på mig så nu är det gjort. Fick kasta rätt mycket, trodde jag inte eftersom jag bor tillsammans med en som sparar på det mesta. det gick även i super fart. :)

Nu hade jag tänkt läsa ut de sista 50sidorna i boken, sedan blir det att äta lunch, tvätta bort vårat gigantiska tvättberg. Och om vädret tilllåter så blir det att putsa fönster. Men engligt smhi så verkar det som om fönstren får vänta tills i morgon. Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0