Imponerande/utmärkt/superduper... m.m.

Ja jag kan hitta många ord för hur bra det känndes i går när jag kom i mål efter 34minuter ute på spåret. 34minuter för 5km inte så illa pinkat med bland annat min blåsa och för att inte tala om min kondition.. Nae jag är mäkta stolt över mig själv, tror att detta byggde upp mitt självförtroende.

Mitt självförtroende är något som jag kommer att riva ner under dagens redovisning.. Men jag ska gå dit med huvudet högt, jag ska säga allt som känns bra och sedan ska jag gå hem och äta jordgubbar.... det är ju SOMMARLOV!!!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat gumman, 5 km med en stor blåsa under foten de kan inte vara så nice

PoK

2009-06-04 @ 10:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0