Midsommarafton!

Ja i dag är det midsommarafton, och vet ni vad!? jag sitter kvar i umeå, känns inte helt rätt men jag kommer att åka ungefär mellan 12-15.. ;) Hade tänkt dammsuga och dammtorka samt försöka handla lite, jag hoppas nästan att solen ska gå in i ett rätt stort moln som gör att jag hinner puts det allra sist fönstret.. Men sedan får solen mer än gärna komma fram, jag vill ha värme sol och bara vara ledig, ligga i solen och njuta hela lååånga dagarna! :)


I går så var det en hemskdag, ungefär lika hemsk som alla andra gånger diezel åker hem. Jag får en klump i magen och vill vverkligen bara ta honom under armen och springa och gömma honom, jag vill att han ska stanna kvar hos mig. Inte nog med detta fem minuter efter att han åkt så åkte även Älsk, tur att jag hade sandra här och att vi fick gå på en suuuper bra bio!

Nej, dags att sätta fart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0