Skolavslutningen..

Ja jag åkte hem i söndags kväll, hem till mamma och resterande utav familjen. De blev gode chockade över att jag hade kommit hem. :)

Så måndagen spenderade jag tillsammans med familjen, grillat och massa annat gott. :) Tisdagen uppe hos Lina och lille kelvin, oj vad den gossen växer. På kvällen var det dags för skolavslutning  för lillasyster, väl där i kyrkan insåg jag att det var som att titta sig i spegeln, fast 12 år tillbaks. När rektorn sedan nämnde att dem gick ut årskurs 3 (som jag egentligen visste men helst av allt ville glömma) jag tycker att hon inte mer än borde gå på förskolan för hon är ju så liten, fast ändå så stor. Min lilla lillasyster, det var ju så nyss hon föddes... För att inte tala om när jag såg tvåorna, jag tycker att det var nyss L o F fick lilla C och deras lilla E är ju verkligen en stor grabbb nu. Nej, jag hänger verkligen inte med.

Men det var roligt att se på alla fina barnen och träffa alla fina fröknar! :)

På kvällen så blev det en löprunda på eljusspåret tillsammans med far min, trevligt att ha en träningskompis. Ska göra om detta nästa gång jag åker hem eftersom jag nu har införskaffat nya skor. ;) Kan inte förstå varför mamma och Sandra lät så förvånade när jag berättat att jag slagit till. ;)




Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och göra mig iordning för jobbet,  jag jobbar torsdag och fredag skönt med pengar. ;) På lördag skall vi åka till vännäs för att titta på/hämta upp lilleman som skall bo hos oss några dagar! ;) Lördagkväll blir det grillat i sävar, vi håller tummar och tår för att vädergudarna skall vara på våran sida! ;)

Dags att sätta fart! ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Mmm,, fort går de.....kan snart sätta på mig tantkläder;) Ha de gott gumman!!! Kram Kram...

2009-06-11 @ 09:23:43
Postat av: Emma

svar till Lina: Haha, ja det kanske vore något. Men än är det väl något år tills du är där. ;)

2009-06-11 @ 10:38:04
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0