Sorg..

Dagarna rullar på som vanligt, det är bara det att jag är mer tankspridd än vanligt. Jag sitter i min egen värld, Erik kan ropa på mig flera gånger men jag reagerar inte. Han påstår att jag var så här i slutet utav februari också, det är kanske en del i min bearbetning. I kväll när jag läste VK, där de hade gått ut med namn och bild det kändes så orättvist, det var så klart en bild när fina E höll i en pokal, efter en utav alla sina tävlingar. Jag kommer alltid att vara stolt över att jag kände en sådan grym skoteråkare & fin vän, och att hon var från mitt storuman gör mig bara ännu stoltare. :)

Annars har jag vart med Kimpan i dag, vi inhandlade lite smink till mitt förråd, och sedan så blev det en sväng på gymmet. Men efter en kvart så fick jag ge upp. Min blåsa bara växer och växer, så ja jag hann inte mer än börja och komma i gång med löpning och promenader förens min ekonomi stoppar mig. Jag tror bestämt att jag måste råna någon så att jag får råd med ett par riktiga skor. Men samtidigt som jag för tillfället hatar mina skor så måste jag bara få skryta på dem lite, de måtte ha vart riktiga skor en gång i tiden för dessa har jag använt sedan jag gick i 9:an och det är ca 7år sedan. ;)

Ska bli roligt att se hur foten ser ut i morgon kväll, för jag ska ju nämligen gå vårruset i morgon. Hade faktiskt tänkt våga mig på att springa det men nu så får jag vara glad om jag klarar utav att gå... tror jag få ta med mig 10 askar compeed (dem fäster inte riktigt så bra under trampdynan)..

Suck, nej nu ska jag och min enorma blåsa hoppa i säng och gråta en skvätt tillsammans...
Jag hoppas att denna blåsa försvinner snart för på fredag morgon så börjar helgens jobb, det kommer att bli ca 45timmar i helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0