Vart tog solen vägen!?

Den försvann riktigt fort och resterande delen av dagen så har det regnat, och det har verkligen ÖSregnat.. Men nu är det uppbehåll så vi har faktiskt hunnit med en mysig kvällsprommis, jag, älsk och vovven. Hoppas på uppbehåll imorgon så man kan putsa fönsten och sedan städa förrådet med gott samvete. Mycket att göra men det är tyvärr sån som vi måste göra.

Nu hade jag tänkt ta min bok, min karl och "min" hund till sängen för att försöka natta oss alla! ;)




Min dag har vart underbar, har fått två finfina tröjjor av mor min! ;) Hon är sååå snäll....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja visst var jag snäll men vad gör jag

inte för dig :)Ta 3 betala för 2 är ju riktigt bra eller var det ta 3 betala för 1

Kram kram

2009-06-16 @ 07:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0