Äntligen hemma!

Måste börja med att säga att det värmer i kroppen när jag läser alla era underbara kommentarer, och tack för alla underbara sms. :) Det hjälper mig faktiskt på andra tankar...

Nu var vi då hemma efter en helg med blandade könslor, fredag kvällen hos Evan var mysig och jag mådde otroligt bra. Sov som en stock den natten och mådde kanon på lördagen, men på lördag kvällen efter melodifestivalen fick jag så ont i buken/äggstocken väl hemma i sängen så sprutade tårarna. Jag fick så lov att kämpa, men kring halv 4 i natt kunde jag inte hålla emot längre då fick jag kräkas av smärtan. Efter det så kunde jag äntligen sova, har haft en riktigt hemsk dag i dag, allt värker och humöret är inte på topp..

Just nu känner jag att jag skall leva för varje dag, så nu undrar jag hur min dag skall se ut i morgon.. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Det är verkligen så tråkigt att du ska ha ont :( när man tror att man kommit på fötter igen så kommer det alltid nåt nytt! Det va iaf roligt å träffa dig me :) å du va duktig som va me mig så länge än fast du mådde dåligt <3 Kram!

2009-03-16 @ 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0