Bebisar och barnvagnar ÖVERALLT!

Men det är skoj tycker jag, Fick just ett sms där det stod att det var en liten Ebba som kommit till världen den 26mars. Denna mage har jag flitigt följt sedan det blev offentligt, jag mer eller mindre attakerade henne på stan när jag träffade henne. Det har gått så fort, tyckte att det var nyss jag fick ett samtal där hon berättade att hon var gravid och POFF nu så var tydligen det lilla miraklet framme i den stora världen. Så skoj, jag ser verkligen fram emot att få träffa min vän, som nu är den lycklige mamman! :)

Och på tal om barn så kan jag medela att from den 21maj, (kan bli tidigare också) kommer jag att hoppa på ett barnvik och där med jobba ca 50% Det är på samma arbetsplats som tidigare och jag kan tala om att det känns skönt. Som många av er känner till så jobbar vi hela dagar, dvs. 7-22 (det är lite andra tider under helgerna) så det blir låånga pass men desto mindre arbetsdagar och jag som då kommer att jobba en halvtid kommer att jobba en helg i månaden plus 4 dagar (mitt i veckan dagar) i månaden. Detta ska jag kombinera tillsammans med mina studier. :) Tror att detta kommer att bli toppen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0