Dagen...

Idag var det visst torsdag och inte vilken torsdag som helst, utan en torsdag som jag är ledig.  Vaknade i morse av klockan och hade bara lust att kasta ut den genom fönstret men när jag tittade upp såg jag vilket kanon väder det var så då steg jag upp med glädje. Har hunnit vara och skjutsa älsk och nu har vi fikat tillsammans och när hände det sist!? måste vara evigheter sedan. Nu hade jag tänkt börja dagen med en promenad på gymmet och köra lite kondition, tror det blir både Löpbandet och Crosstrainern. Det är så otroligt skönt att börja dagen med att åka på gymmet, jag mår mycket bättre och orkar betydligt mera under dagen.


Efter lunchen så hade jag och älsk tänkt ge oss ut på en liten promenad i det kanonfina vädret, nu när älsk inte jobbar något så är det så lätt hänt att man bara sitter inne så jag har propsat på promenader och det är så skönt att promenera tillsammans. Även om det inte blir allt för långa promenader så är det skönt att få friskluft och att få se solen är ju ett stort +.


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag ska åka dit ikväll och köpa.. Dom hade visst bara bemanning där på kvällar, inte på dagarna.. Så kanske body balance klockan sju?? Brukar du köra det??

2009-03-19 @ 09:49:00
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0