Efter regn kommer solsken...

Eller hur var det där!?
Nu på bara någon dag så har det födds två småttisar till storumans kommun, en liten pojke och en liten flicka! Så roligt... Fick ringa till mamma och skälla på henne för att hon inte sagt att hennes jobbar kompisar fått barn, men se hon visste bara om den ena.. Haha ibland går ryktet fortare istan. :D

Samtidigt som jag tänker vad skoj för dem, så är det som att det börjar värka i buken bara för att protestera. Den verkar inte vilja låta mig tänka på bebisar.. :( Nog för att jag är otroligt glad för deras skull, men jag kan bara inte låta bli att tänka....

I kväll så gick vi ut och åt kinamat, sedan blev det en sväng till Sävar för att hälsa på S, H o T. :) riktigt skojigt att få tänka på något annat en stund..



Redovisning i morgon! ---- :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0