En Volmo Amazon

Sitter för tillfället i storuman hos min far där jag har mellanlandat innan det är dags att åka hem till umeå... Ändrade planer inför nästa helg, känns både bra och dåligt, men jag känner att jag gör rätt och jag har lärt mig att följa mitt hjärta.

Har då hunnit se en liten bit av storuman idag, tog en prommis från skrinnar till bondevägen... Träffade Anna så jag fick surra lite.  Väl hemma hos pappa fick jag ett gott skratt åt systeryster som sitter och sjunger om en volmo amazon.. Haha, än hur hon försöker säga volvo så blir det volmo i sången. ;)

Nej, nu skulle jag tydligen klippa pappa.. :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja va kul!!! ser fram emot hur mysigt och roligt vi får ha det :) var rädd om dig och storkramen

2009-03-08 @ 19:56:38
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0