.....

Idag så hade jag visst ett späckat schema, och dagen började inte så bra... eller jo det gjorde den men var då absolut inte meningen att jag skulle sova så här länge.

Men nu innan lunch så hade jag tänkt plugga gärnet, ska bli helt klar med båda praktik uppgifterna. är nästan klar med en uppgift så jag ska börja med att göra klart den så jag blir peppad att göra nästa. Efter lunch så blir det att göra sig klar, skall infinna mig på gymmet kl 14 där jag skall träffa en PT som skall lägga upp ett bra program för min rygg. Ska bli skönt att få tillbaks den "gamla" ryggen. Allt detta ska jag göra medans Älsk ska ge toyan ett bättre liv, måste fixa några saker så att den börja vara normal igen. :)

I kväll måste vi även ta oss en omgång med snabeldraken och dammtrasorna. För i morgon när jag slutar skolan så blir det hem och äta middag med E´s Mamma och Mormor innan det är dags för oss att bege oss hem och lämna lägenheten i deras händer. :)

På torsdag så bär det iväg till fjälls och det ska bli SÅÅÅÅ sköönt att få komma iväg dit, tråkigt att "mina" barn inte kunde följa med, eftersom att föräldrarna S och M jobbar, men vi får väl ta igen all pulk och skoteråkning på påsken. :)

Nej, nu vare visst dags att sätta fart.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0