...

Nu hade man gjort hälften av alla uppgifter som jag hade tänkt göra idag, men det är bara att kämpa på. Har just ätit middag och nu är det snart dags för att bege sig på gymmet, jag och Kicki skulle gå på spinningpass kl 19.

Jag har beslutsångest, hur skall jag göra i helgen!? jag vill inte svika mina vänner, men jag måste tänka på mitt bästa också. Om jag stannar i fjällen hela helgen så vet jag i af fyra st som blir glada, men då har jag väl fyrast besvikna vänner också. Men det är nog bara för att jag sku köra, om jag inte sku köra sku dem säkert inte sakna mig. :D Haha... Nae, men detta är en fråga som känns riktigt jobbig... Jag och Älsk har delade meningar om helgen, men vi får väl se hur det slutar som vanligt är det ju jag som ger mig och sitter och kör åt alla fyllskallar.... SUCK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är lustigt va man blir poppis när man sitter bakom ratten! ;P

2009-03-23 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0