Fredag = Helg...

Så skönt att vakna upp och inse att det är fredag. :)

Och jag har verkligen haft en kanon start på dagen, en riktigt lugn och skön morgon med god frukost, sedan ett avsnitt av Gossip Girl och nu väntar ett pass på gymmet, i dag blir det både kondition och styrka. Skulle visst få sällskap av kicki på gymmet i dag, ska bli skoj att ha någon att surra med i mellan åt. :)

Efter att jag tränat och gjort mig i ordning så skall jag och älsk he ut oss på stan en sväng, och eftermiddagen så blir det att åka ut till sävar. :) På tal om sävar så var vi faktist där i går kväll också, H ringde kring sextiden och frågade om vi inte skulle komma och se hockeyn och det ville vi ju så klart göra. :)

Nej, dags att väcka älsk och höra om han skulle åka med mig eller om han skulle gå när han skall hämta bilen. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj så duktig du är som kommit igång med träningen! Grattis :)

2009-03-20 @ 11:51:14
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0