Frustrerad...

Jag blir så fruktansvärt frustrerad och besviken på mig själv när jag inte kan formulera mina åsikter på ett vettigt sätt, i kväll var en sådant tillfälle, jag visste så väl vad jag tyckte och kände men jag kunde inte sätta ord på det. Samtidigt som jag blir frustrerad så blir älsk irriterad, jag försöker förklara men han förstår bara inte vad jag menar. Jag hör innuti huvudet vad jag vill få fram men det är som att hjärna och mun inte kan samarbeta. Det slutar alltid i att jag blir så lessen så jag inte kan stå emot mina tårar..

Nog om detta, nu ska jag dricka en kopp te med älsk innan det är dags att göra kväll. :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Då tycker jag att vi får bli träningsbuddies :) Det är så tråkigt att träna styrka själv... Eller vad säger du?? :)

2009-03-18 @ 22:31:36
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0