God morgon!

I går kväll satt jag uppe rätt länge men det var det värt för vet ni vad!? jag fick klart uppgiften som jag kämpat med så länge.. :) Så nu har jag gjort bort allt individuellt för denna vecka. Nu är det bara grupp rapporten och seminariet på torsdag samt redovisning av grupprapporten på fredag. Vet ni hur sköönt det känns..

Nu hade jag tänkt fika lite frukost, sedan blir det gymmet och där efter blir det jobb. Känns otroligt skönt att få åka på jobbet och glömma allt vad skola heter. :) Hade helst velat ha en heldag med min sambo och få göra bort lite småsaker, men det ska vi nog hinna med någon annan dag. :)

Nej, dags att sätt fart.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gumman jag håller me dig..det är så skönt å åka på jobbet varje morron å glömma allt vad skola heter ;) hihi kram!

2009-03-11 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0