God morgon!

I natt har jag sovit som en kung, synd bara att jag inte kunde sova längre än halv 8. Men livet är hårt som student, nae man skämt å sido så hade jag kunnat ta sovmorgon i dag men då hade jag måsta plugga ännu mera i helgen och det vill jag inte för så ska jag umgås med min familj.

Har föreläsning på skolan mellan 13-16.30 idag och när jag kommer hem så blir det middag med Svärmor och Eriks Mormor. Känns bra att svärmor ska bo här i natt, för jag tror minsan att jag har en eller två blommor som hon skulle behöva återuppliva. För mina blommor mår alltid bäst efter att hon vart här och pratat med dem. :)

Såg på lerstenen att det var ute en lgh här bredvid oss och jag hoppas och ber på mina bara knän att det blir någon rolig granne, typ han som var och titta på den i går.  får väl veta i slutet av veckan. ;)

Nej nu var det frukost tajm. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0