Har inte tid...

Nej, jag har inte tid att vara snorig och hostig.. Jag snorar och hostar som ett tok, har tack och lov ingen feber och jag känner mig inte sjuk. Så jag hoppas att det tänker vända här, för jag knaprar mina piller mot imunförsvaret och mot förkyldning. Samt en massa vitaminer.

Har riktigt mycket att göra innan onsdag, då skall vi ha lämnat in en grupp uppgift samt en individuell iof är vi nästan klar med våran gruppuppgift, men jag har inte ens börjat med den individuella så jag har det jag gör. Samtidigt som allt skolarbete så skall jag/vi tvätta undan all tvätt samt att packa för en helg i fjällen. Vi åker upp till fjälls på onsdag kväll och där tänker vi vara, har funderat på om vi skall åka till Malå på skoter VM. Men vi få se hur det blir med den saken. Beror på hur mycket ork vi har. :)

Nej, nu ska jag klä på mig och försöka sätta igång med skolarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0