HostHost...

Ja, då var denna jäkla hosta tillbaks... Tur att jag har min bästa vän i kylskåpet... Cocillana Etyfin, det är grejer det.. I natt har jag då kunnat sova, till och med kunnat andas. :)

Det är kanon väder ute, så jag tror bestämt att jag skall försöka släpa med Carro på en prommis när skolan slutar idag. Skulle vara skönt att få prata utav sig en stund, försöka rensa huvudet och fokusera på att glömma vissa saker..

Nu hade jag tänkt försöka få i mig lite frukost och sedan är det dags att skriva lite på min sista uppgift på denna kurs.


Hade tänkt ringa på en annons på blocket, men tror bestämt att det få vänta. finns den kvar nästa vecka så skall jag ringa. :) Sandra, jag medelar dig när jag gjort detta och hoppas att jag kan få en tid som passar oss båda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0