Kvällen...

I kväll har jag inte gjort många knop, började kvällen med att åka på Obs för att inhandla en sak åt min kära mor. Väl hemma igen så började jag sortera tvätt och diska. Medans älsk var i tvättstugan så passade jag på att njuta framför tv, det var ju kvällens program av unga mödrar. Efteråt blev det lite läsning, sedan var det dags för min tisdagskväll framför tv´n.
- Halv åtta hos mig (ett program som faller oss båda i smaken, tycker att det är hel skönt.)
- Den rätte för rosing (ett program som jag tycker är löjligt, men jag har tyvärr fastnat i träsket... men hallå, hitta din karl någon annan stanns, gör som vanligt folk skulle ha gjort.)
- Desperate housewives. (det är bara det bästa som finns)

När denna tvkväll var slut så hade Älsk gjort fika åt mig så vi fick en mysstund tillsammans innan det var dags att vika ALL tvätt, samt renbädda i sängen..

Nu ska jag krypa ner i den renbäddade sängen och försöka sova, har redovisning mellan 8-12 sedan blir det hem och packa innan det är dags att åka till fjällen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0